Followers

”Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yg memberi peringatan.”

-Imam Hasan Al-Basr

Nadia Roslan

Aku seorang Nadia. Anak sulung kepada kedua emak ayah yang paling aku cinta. Ayong kepada dua adik, seorang perempuan dan seorang lelaki. Aku manusia yang simple dan jarang serius. Sesungguhnya Tuhan meletakkan rezeki aku di dalam bidang perundangan mungkin sebagai medium mengajar aku bahawa dalam hidup ni kadang-kadang perlu serius.

Aku ada blog sejak tahun 2007 dan satu ketika, entah bila, aku terdelete semua entries aku dari 2007-2010. Sungguh haram rasanya.

Aku rajin update sebab aku lagi suka menaip dari bercakap. Dan kadang2 ada benda yang aku tak reti zahirkan secara oral tapi tahu zahirkan melalui ketukan-ketukan jari di keyboard.

Sungguh ajaib jari-jari aku.

Ini hanya kisah dongeng hidup aku, kisah hati aku. Tapi jangan kamu sangka ini semua hidup aku. Ada pahit manis yang aku simpan sendiri, teristimewa di lubuk hati.


MY OFFICIAL EMAIL :)

nadiaroslan261@gmail.com


2 comments:

Kalau aku suka comment korang, aku approve. Hahaha.
Thank you in advance