Followers

”Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yg memberi peringatan.”

-Imam Hasan Al-Basr

Saturday, 17 January 2015

Kereta sama warna dengan lumpur

Sejak dua menjak ni mak sering bising di telinga aku
'Nadia pergi la basuh kereta'
Hahaha. Lepas musim hujan hari tu kereta aku ibarat arnab terjatuh dalam lumpur. Dah rupa 4WD baru keluar hutan penglipurlara. Yang aku kisah dalam je, aku bukan drive macam Mr. Bean dari atas bumbung pun. Tapi dalam pun nauzubillah haha. Pasior.

Tadi lepas breakfast roti canai, nak hantar Hafiz pergi tusyen, sekali tusyen dia postpone petang. So aku seret dia pergi carwash. Aku bukan taknak basuh sendiri, malas nak on vacuum hahaha alasan!

Barulah berkilat,boleh betul tudung huahuahua

First time I have a picture of my car. Oh macam ni rupanya kereta aku. Alolo comelnya macam tuan dia. Kenapa aku tak perasan sebelum ni? Meh hug sikit haha.

Selama ni aku masuk kereta, start enjin, vrooom. Tak pernah aku belek dia. Pilihan warna oleh mak pun tak mengecewakan sebab tak cepat nampak kotor. I likeeee.

Macam Savvy pun ada dari tepi. Myvi ada keluarkan model baru. Aummn juga. Warna gold and blue. Belakang sama, depan ada perubahan sikit. Specs lain aku tak kaji lagi. Hahaha bajet teror bab kereta. 

No comments:

Post a Comment

Kalau aku suka comment korang, aku approve. Hahaha.
Thank you in advance