Followers

”Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yg memberi peringatan.”

-Imam Hasan Al-Basr

Saturday, 31 January 2015

Adrianna Saffiyah

Anna is a first baby in FREMMIN. FREMMIN  nama gang MRSM aku hehe. Anna baby Marzihah. Coming soon baby Eyda pulak. Suka suka suka!

Tadi melawat Anna dengan Marzihah kat Lenggong. Comel je Anna, cenonet je. Nampak dah ciri keibuan dekat Marzihah. Hehe. Tak sangka dah ada anak dah dia. How time flies :')

Marzihah cerita pengalaman beranak dia tadi. Scary much! Dengar je pun tau sakit. Ammaaa! Haha

Anna, awak nak tau tak, Ummi awak tu dulu kaki ponteng assembly dengan Cik Da. Orang dah turun asrama, dorang baru bangun nak capai tuala haha. Sekali dua² dapat anak dulu. 

Kalau aku tau, aku ponteng assembly sekali. Eh? Haha. Aku kaki ponteng surau dengan prep, kitorang ada kepakaran masing². Haha

Anna, ayah awak suka Ummi awak dari Form 3 tau. So sweet. Kahwin jugak tanpa bercinta hehe. Now you are here, bukti cinta dorang hehe.

Baby Anna behave sangat. Suara pun halus je, menangis pun tak. Ek ek ek je.
Tya (short form Auntie Nadia, curlass tak? Haha) doakan Anna jadi anak yang baik untuk Ummi dan Ayah Anna. Semoga membesar menjadi muslimah yang diredhai Allah. Tya loves you so much! See you next time baby girl. Mmuahhhhh!

No comments:

Post a Comment

Kalau aku suka comment korang, aku approve. Hahaha.
Thank you in advance