Followers

”Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yg memberi peringatan.”

-Imam Hasan Al-Basr

Monday, 29 December 2014

Pemandu yang dibenci masyarakat

I wanna cry but I don't have any apparent reason to do so. Ni kalau kucing susah bersin depan aku ni pun boleh buat nangis ni. I hate this feeling. It sucks!

It is whether I feel nothing, literally nothing or all emotions mix up together, don't know from where it comes. 

Haaa mari aku cerita pasal jenis2 pemandu yang dibenci masyarakat.

1. Confident - Bawa 40km/j tapi duduk lane kanan

2. Confuse - Tak tahu nak duduk kiri ke kanan, so dia duduk tengah2 lane.

3. Alah bisa tegal biasa (peribahasa takde kena mengena), dah masuk simpang baru bagi signal

4. Selfish - Overtake kat lorong kecemasan

Kepada pemandu2 yang ada ciri2 perangai tak semiak di atas, tolong jangan muncul depan aku hari ni, aku langgar je karang. Hari ni aku bawa kereta kebal!

Uwaaaaaaaaaaaaaaaaa! Nak nangis! Hahahaha cisiyaaa!

No comments:

Post a Comment

Kalau aku suka comment korang, aku approve. Hahaha.
Thank you in advance