Followers

”Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yg memberi peringatan.”

-Imam Hasan Al-Basr

Thursday, 6 March 2014

Kuat gelak #dialog

Aku : Hahaha
En. S : Amboi sukanya dia
Aku: Hahaha
En. S : Ha tengok tu haha. Happy je dia ni. Nadia, awak nanti sebelum bersalin jangan gelak tau
Aku : Kenapa pulak?
En. S : Nanti dorang panggil doktor pakar sakit jiwa pulak datang
Aku : Cess hahaha

Ramai orang tegur aku kuat gelak. Takde la sangat pun, biasa je aku rasa *uhuk* Salah ke suka gelak? Takkan korang buat lawak aku kena nangis pulak haha

Cikgu : Kau ambil apa sekarang Nadia?
Aku : Law cikgu
Cikgu : Haha kau jangan gelak pulak time judge bagi judgement, risau aku kau ni 
Aku : Hahaha

Aku tak boleh orang tegur aku kuat gelak, mesti aku gelak. Parah jugak penyakit ni -_-''

Cikgu : Nadia, awak ni memang sentiasa senyum, gelak je eh?
Aku : Haha

No comments:

Post a Comment

Kalau aku suka comment korang, aku approve. Hahaha.
Thank you in advance