Followers

”Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yg memberi peringatan.”

-Imam Hasan Al-Basr

Monday, 23 December 2013

Annur's Wedding Day

Sabtu lepas Annur kahwin. Ha da kahwin da minah yang baling nugget masuk kuali tu hahaha. Aku pergi dengan Ros dengan Azam. Lauk kenduri dia sedap. Lepas makan nasi kitorang makan aiskrim. Da makan aiskrim pergi jumpa pengantin, tangkap gambar bagai, lepas tu sambung makan cendol kah kah kah dasarrr.

Time salam mak dia, mak dia tarik aku kiss pipi, auww malu kiteee haha. Mak dia cakap 'Lepas ni mesti Nad tau kahwin, macik nak merasa kenduri Nad pulak'. Auww lagi kite maluuu haha. Aku baik jugak dengan mak dia. Mak dia sampai sekarang (aku rasa la) dia ingat aku berpawatakan sopan macam anak dia. Idokkk macik, jangan tertipu dengan saya yang konon malu2 kucing hahaha. Tapi anak laki makcik dah kahwin pulak. Eh? Haha. Oh Annur sambut sekali dengan Abang dia. Adik dia yang lepas SPM pun handsome. Kbai

Annur & Razak

Razak ni bakal doctor chuolsss. Hari tu sembang2 dengan pengantin, macam mana entah boleh bukak cerita pasal anak. Annur slumber je cakap depan kitorang dia nanti suami dia yang sambut. Then Razak reply 'Da pandai buat anak, takkan tak pandai sambut'. Kah kah kah, tak senonoh betei mereka ni.

Selamat Pengantin Baru Annur & Razak.
Moga berkekalan hingga akhir hayat, moga kekal hingga ke syurga
Dimurahkan rezeki dan dikurniakan anak2 yang comel & sihat.

Annur pernah cerita Razak pandai masak, memang betul lah Allah selalu bagi pasangan yang opposite dari kita hahahaha.

2 comments:

Kalau aku suka comment korang, aku approve. Hahaha.
Thank you in advance