Followers

”Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yg memberi peringatan.”

-Imam Hasan Al-Basr

Thursday, 21 November 2013

tak matangkah aku?

Cari Gaduh 1
Semalam Hafiz beli tuner gitar. Aku tanya la apa function menatang tu and macam mana nak guna. 
Lantas mak memintas 'Nak tune kamu bagi betul sikit'

Cari Gaduh 2
Nadzirah hantar gambar dia makan bubur nasi je. Rupanya dia nak tumbuh gigi bongsu. Mak cakap memang sakit gila nak tumbuh, tak boleh makan benda keras.

Aku : Nadia tak tumbuh2 lagi gigi bongsu
Mak : Mana kamu tau?
Aku : Tak pernah sakit pun, and memang takde gigi tumbuh. Nadia tau la gigi Nadia haha. Tapi memang ada orang cakap ada yang tak tumbuh.
Mak : Patutla kamu tak matang2 lagi

-_-''

Tak matang sangat ke aku? In certain parts je kot. Tapi banding dengan Nadzirah yang baru umur 20 tahun, dia matang sikit kot dari aku. 

Benci. Kbye




No comments:

Post a Comment

Kalau aku suka comment korang, aku approve. Hahaha.
Thank you in advance