Followers

”Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yg memberi peringatan.”

-Imam Hasan Al-Basr

Thursday, 31 October 2013

Letter of No Objection

Hai ! *lambai tangan laju2* Kembali bersiaran dari alam chambering. Bayangkanlah chambering ni satu alam yang mengerikan dan penuh onak dan duri haha.

Sebelum short call, kene make sure dapat Letter of No Objection/Surat tiada bantahan dari Bar Council, means takde bantahan la dari dorang untuk kita Short Call, siap mintak maaf sebab tak dapat datang time kita short cal alololo berbudi pekerti hewhewhew.

Semalam aku dapat LNO ni, En. A (tak habis2 En.A kau) fax kan. Yeayyyy! Alhamdulillah. Terima Kasih Ar-Rahman dan En. A (again -_-) yang banyak membantu. Yang original copy is yet to receive.

Lepas ni nak buat Afidavit Penyampaian untuk Borang 3,4,5 pulak. Tengah tunggu acknowledgement dari AG Chamber je sekarang. AR Register ni lambat oh, janji seminggu akan return balik, ni da dekat2 2 minggu da ni. Di mana janji2 manis muuuuuu ?

Lepas ni aku nak kisahkan hal konvo pulak. Bilik pun tak dapat lagi, sewa jubah pun tak bayar lagi. Yang penting tak sabar nak jumpa kawan2, nak pusing Kedah. Rinduuu Kedah. Eh? Haha Tu la dulu tak suka sangat lah konon duduk sana, sekarang terindu-rindu. Amek ekau!

Lepas tu nak settle kan Pengecualian Exam Bahasa Melayu, nak settlekan kursus ILKAP, nak settle kan Ethic Course. ZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.

Rupanya baru sebulan aku Chambering, kenapa rasa macam da setahun? Ada lagi 8 bulan. Ammaaaaaaa. *menangis tersedu-sedu bawah meja office*

Okay Nadia, get back to work! *lap air mata, gigit kit kat dengan garangnya.

Asta La Vista! Till I write again.

No comments:

Post a Comment

Kalau aku suka comment korang, aku approve. Hahaha.
Thank you in advance