Followers

”Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yg memberi peringatan.”

-Imam Hasan Al-Basr

Tuesday, 9 April 2013

Sketsa Keluarga #4

Aku ada seorang adik lelaki, nak PMR tahun ni.

Mak: Percubaan bila?
Hafiz: Bulan 5 kot
Mak: Belajar elok2, mak taknak ada C dalam keputusan kamu
Hafiz: *angguk2 sambil dengar youtube, pandang mak* C je taknak kan? D boleh la kan?

Sakit hati tak dapat adik macam ni? Mak dengan aku tahan gelak sebab muka dia serius. Kitorang taknak dia ingat benda tu main2. Ggrrrrrr! Dia selalu buat benda yang menyakitkan hati.

2 comments:

Kalau aku suka comment korang, aku approve. Hahaha.
Thank you in advance