Followers

”Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yg memberi peringatan.”

-Imam Hasan Al-Basr

Monday, 8 April 2013

Sembunyi: Amukan Azazil


Khamis lepas aku pergi tengok cerita ni dengan kawan2. Dorang tak pernah tanya aku nak tengok cerita apa, sebab dorang tau jawapannya; cartoon, dan mereka takkan layan kehendak aku uhuk uhuk uhuk.

Aku tak suka cerita genre macam ni. Tapi cerita ni quite unique. Tak seram sangat, tak cliche, just nice. Unpredictable, kena banyak berfikir, kena tengok betul2 untuk fahamkan. Khabir Bahtiar punya cerita tak pernah menghampakan aku rasa. Go and watch people ;)

No comments:

Post a Comment

Kalau aku suka comment korang, aku approve. Hahaha.
Thank you in advance