Followers

”Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yg memberi peringatan.”

-Imam Hasan Al-Basr

Friday, 5 April 2013

Nur Izzara Arissa


Kerlasss nama kau dik. Da la nama sama dengan Arissa. Ini anak saudara baru aku, cousin aku, Yop, punya anak. Macam tak percaya Yop da ada anak, sebab Yop tu macam budak2 haha. Nasib baik anak dia ikut kulit Kak Qila, kalau ikut kulit Yop dayang senandung la kau dik haha.

Welcome to Tahir's family Izzara. I choose to call you Izzara, coz we already have Arissa in the house. Hope to see you soon baby girl ;) Semoga jadi anak yang solehah. Jangan jadi macam papa, tiap bulan nak tukar handphone pfffft haha

No comments:

Post a Comment

Kalau aku suka comment korang, aku approve. Hahaha.
Thank you in advance