Followers

”Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yg memberi peringatan.”

-Imam Hasan Al-Basr

Tuesday, 30 April 2013

Aku; duri. #dialog

Dia cari laki lain
Kau pergila cari perempuan lain
Senangnya kau cakap
Takde siapa pernah nafikan
Nafikan apa?
Cakap tu sesuatu yang senang
Hmmm. Tapi aku sayang dia
*tak habis lagi?* Kau sorang je sayang tak cukup der
Tapi dia lain dari yang lain
Haah, perempuan curang memang lain dari lain. Jarang aku jumpa
........... ahhh, serabutlah
Relax la, bunga bukan sekuntum
Jom la kau couple dengan aku
Ha? Apehal tiba2 aku?
Kau kan bunga
Bila aku cakap aku bunga?
Da tu kalau bukan bunga, kau apa?
Duri hahaha
Patutlah tak laku2 lagi, orang tak berani dekat
Kuangjooooo!
Hahaha. Kidding. Ermmm tq dengar and tq kasi aku gelak kejap
Takde hal lah. Ni hari kau, nanti mana tau hari aku pulak 
Kau takkan disakiti, believe me
Kenapa cakap macam tu?
Kau kan duri, kau yang sakitkan orang ada la! Hahaha
I wish hahahaha ok kidding haha

No comments:

Post a Comment

Kalau aku suka comment korang, aku approve. Hahaha.
Thank you in advance