Followers

”Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yg memberi peringatan.”

-Imam Hasan Al-Basr

Thursday, 18 April 2013

2nd half of sem

Kurang lagi 2 bulan aku akan menetap kat UUM. After that I'll leave here for good, inshaAllah. Tapi nak habiskan lagi 2 bulan yang hnfff hnfff hnfff. Assignments menggunung sampai rasa tak mampu nak tarah. Sorang2 lecturer announce tarikh test midsem. Hujung minggu ada talks by lawyers. 

Pagi tadi ada talk dari pagi sampai petang, malam ada kelas sampai pukul 11. Jumaat ada talk lagi. Minggu depan Jumaat Sabtu ada talks. Ada tests. Pffft.

Yang penting time PRU nanti aku cuti 6 hari kah kah kah. Konon taknak balik sampai lepas final exam, tapi gila kau cuti 6 hari tak balik. Boleh lah aku berkempen sikit. EH? Podahhh kau nak berkempen, daftar pengundi pun idakk. Sedare aku semua marah aku tak daftar, berdosa mereka kata, rugi. Kalau disebabkan aku parti berkenaan kalah, I'm sorry. Aku janji lagi 5 tahun kalau panjang umur, aku kendong anak aku pergi mengundi haha.

Sekejapnya masa berlalu. Aku ingat lagi baju apa aku pakai time daftar dulu. Sekarang da nak habis belajar pun :') Kad matrik pun da nak rabak sebab kad tu sekali dengan kad Bank Islam. Sumpah tak praktikal, kat JJ nak keluar duit pun malu2 sebab kad bank ada gambar muka sendiri, apa ke noob sangat haha.

Tiba2 aku rasa bosan dengan diri sendiri. Da la. Kbai. Esok ada meeting dengan lecturer, apa lagi la tu -_-''. Oh sebelum tu, Alhamdulillah, tempat practical aku da confirmed. InshaAllah start 1 July ni. Sonang, dekat dengan rumah, dekat dengan tempat kerja Cik Ain and Mak Ida. Tengah hari balik rumah makan, takde kerja boleh balik rumah tidur kejap, breakfast boleh pow cik Ain or Mak Ida hewhewhew.

Good night everybadehhhhhh! Learn to love again Nadia! *tibahhhhhhhhhhh

No comments:

Post a Comment

Kalau aku suka comment korang, aku approve. Hahaha.
Thank you in advance