Followers

”Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yg memberi peringatan.”

-Imam Hasan Al-Basr

Sunday, 30 December 2012

Ralat

Ralat tu kalau dekat paper, kalau ada salah info dia panggil ralat kan? Ini bukan la ralat sangat, lebih kepada rebe haha.

Ingat aku cerita pasal newborn Thaqif? Well well well, he is no longer Thaqif, he now is Muhammad Afif bahaha. Mummy dia cakap, panggil Afif baru dia gerakkan badan dia, panggil lain dia buat bodoh je. Amboi adik, kecik2 da demand ye? Nasib baik tak daftar nama lagi.

eee rasa nak kunyah2 sebab gedik haha

Pasal exam nanti aku cerita secara pukal. Grrrrr.

...maka bertawakallah kepada Allah, sesungguhnya Allah menyukai orang yang betawakal padaNya (3:159)

No comments:

Post a Comment

Kalau aku suka comment korang, aku approve. Hahaha.
Thank you in advance