Followers

”Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yg memberi peringatan.”

-Imam Hasan Al-Basr

Tuesday, 25 December 2012

Mood of life : Hectic

My life is now full of struggle.

Imam Syafie;

Jika kamu tak tahan pada lelahnya belajar, maka kamu akan menanggung peritnya kebodohan.

Doakan aku :)

kenduri Abang Dila, Ahad lepas. Thank you Dila & family sudi jemput :)

girlfriends, love



No comments:

Post a Comment

Kalau aku suka comment korang, aku approve. Hahaha.
Thank you in advance