Followers

”Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yg memberi peringatan.”

-Imam Hasan Al-Basr

Thursday, 19 April 2012

sedap dan tenang :)


Pakcik aku letak video ni kat page Facebook family kitorang
tapi video yang lain, video dia pergi ceramah kat Subang
siap suruh kitorang fokus kat sekian2 minit, ingat part tu paling sedap, rupanya ada gambar dia dalam video tu -_- amboi amboi amboi sangat

aku sah2 la tak faham kan
tapi sedap didengar and rasa damai je

aku try google lirik translation dia tapi tak jumpa
then aku try google 'ya hanana' je
sekali dia keluar Hannah Montana
Kuangjar kau Google!

anyone can translate for me? ^^,

*eh da jumpa translation dia, uncle aku bagi

pakced; time pakched dengar rentak dia rasa nak joget tapi bila tengok lirik kat screen, terus nangis 
:')
we miss you ya Nabi Ahmad (Muhammad SAW)

No comments:

Post a Comment

Kalau aku suka comment korang, aku approve. Hahaha.
Thank you in advance