Followers

”Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yg memberi peringatan.”

-Imam Hasan Al-Basr

Tuesday, 10 April 2012

one step closer to death!

Happy birthday Nadia! (aku la tu). Da 22 da kau, kalau ikut mak kau, da nak kawen da :P 

22. Tua? Muda? Sederhana? Entah, aku rasa biasa je haha. Bangun pagi tadi mak wish; 'Happy birthday. Da 22, tapi perangai macam budak 2 tahun' -_-'' Sentap tau! Baru nak bermanja dapat sambut hari jadi kat rumah, selalu sambut kat hostel je :P

Aku mengaku, aku ni tak berapa nak matang lagi. Tengok orang2 yang sebaya aku, kadang2 rasa, hai la perempuan melayunya mereka (except my bestfriends, dorang lebih kurang je dengan aku kah kah kah)

Sepanjang 22 tahun bernafas di bumi Allah, banyak dosa aku lakukan, banyak pengalaman aku dapat. Ampuni aku untuk dosa2 silam ku ya Allah.

Terima kasih tak terhingga untuk mak and ayah. Mak tak pernah mengeluh mengandungkan aku, melahirkan aku, membesarkan aku. Ayah sentiasa tersenyum dalam menyediakan yang terbaik untuk aku. Hanya Allah yang dapat membalas semua jasa mereka.

ya Allah, jadikan aku manusia yang patuh pada arahanMu, berkatilah hidupku, istiqomahkan aku dalam menuju jalanMu. Ameen

No comments:

Post a Comment

Kalau aku suka comment korang, aku approve. Hahaha.
Thank you in advance