Followers

”Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yg memberi peringatan.”

-Imam Hasan Al-Basr

Tuesday, 17 April 2012

Law make my life upside down

After habis mid sem break baru la semua lintang pukang nak settle kan assignments. Perghh assignments aku beratur, kalah orang pergi audition Akademi Fantasiasia. Mana trade lagi, land lagi, company lagi, equity lagi, ethics lagi. Siapa berani tambah lagi, aku tembak. Tercungap nak buat, dateline semua minggu depan! Tu la Beron, lecturers da bagi awal sem kau buat tak nampak je yek? Time cuti pun kemain meronggeng sana sini, assignments pun tak bawa balik. Macam mana nak maju negara tahun 2020 kalau semua rakyat cam aku? Oh tak semua eh? Aku sorang je eh? Ok2 -_-''

Tu belum campur tests lagi. Oh ibu sumpahlah aku jadi kapal terbang, supaya rasa diri ini berguna sikit huhu

Semalam aku siapkan assignment contract untuk International Trade Law. Walawehhhh, hebak tak hebak daku ni? Da boleh create contract. Siapa nak buat contract, kahwin contract ke apa meh datang jumpa hamba, akan hamba usahakan hahahahangguk kau! Susah oooo nak create contract. Aku belajar contract law pernah la, tu pun sipi2 nak jahanam haha. Aku kena create CIF contract untuk export import barang and aku pilih CIF by Sea. Paling hebak dan tulus aku rasa, aku create nama CEO Company, David Ezakiel atau dalam bahasa ruminya, Daud Zulkifli, duduk Brazil. Kau kenal? haha. Yang penting da siap, betul ke tak biar lecture aku tentukan, we learn from mistakes keh keh keh. Banyak la kau! Assignments dia ni 80% tahu! (menangis terduduk tepi tiang)

Lagi 2 bulan habislah aku study untuk sem 6. Eh eh ada lagi setahun je. Eh eh cepatnya masa berlalu. Eh eh nak kerja da. Eh eh boleh kahwin dah. Eh eh eh eh eh ada yang kena lempang karang ni. Cepat la masa berlalu. Aku nak cuti 3 bulan! Rindu rumah. Home is where my soul's belong, soley soley, soleyy soleyyyyyy

Nak tengok Battleship! (Meroyan)

No comments:

Post a Comment

Kalau aku suka comment korang, aku approve. Hahaha.
Thank you in advance