Followers

”Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yg memberi peringatan.”

-Imam Hasan Al-Basr

Saturday, 14 April 2012

aku anti betul la

Aku anti betul dengan orang yang perasan bagus ni. Kalau memang bagus takpe, ni perasan je lebih. Konon dia paling hebak, dia paling innocent, dia paling suci kat muka bumi ni. Tampar masuk dalam bumi baru hang tau.

Mengata orang nombor satu, bila cakap pasal kelemahan dia, da mula malu2 alah. Ingatlah, takde manusia yang sempurna dalam dunia. Hebat macam mana pun kau, tak payah nak bangga, biar Allah nilai.

Lagi satu aku anti dengan orang yang dia je betul, dia tak pernah buat dosa, kalau sah2 salah dia, katanya takdir. Head brain you! Kita cakap macam mana pun, dia belit2 bagi nampak dia yang betul. Da namapun kaki belit, nak buat macam mana kan. Lantak kau la labu.

Kadang2 aku annoying dengan sesetengah orang. Tapi aku sabar je. Dia maki aku, aku balas dengan natural. Orang emo macam ni, kalau kita emo sekali, buat gaduh je. Malas aku nak gaduh2 ni, buang masa je

Tapi paling aku anti adalah;












Aku kena balik Sintok esok! Cibeng! Huh!
Tengah bulan 6 aku balik rumah untuk cuti sem 3 bulan hewhewhew. Cant wait
I know assignments and tests are waiting for me eagerly huk huk huk
I'll miss you home

No comments:

Post a Comment

Kalau aku suka comment korang, aku approve. Hahaha.
Thank you in advance