Followers

”Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yg memberi peringatan.”

-Imam Hasan Al-Basr

Sunday, 19 February 2012

Rindunyaaaa this little budak gedik :(

mula2, elok layan aku nak bergambar

da malas layan aku

tiup kotak soya lagi bagus dari layan ayun -_-

nak baling (baring). Mulai saat ni memang dia tak layan aku da

muka bosan gila T__T

Tadi dia hantar aku kat statiion bus Ipoh, aku nak balik Sintok. Wuuuuu. Dalam kereta sempat bergaduh dengan aku, siap merajuk, then pergi kat mak aku cakap 'ayun galang' -____-. Tapi bila aku nak naik bus dia tak bagi, muka nak nangis. Sekali mak aku call suruh cakap dengan dia. Menangis dia 'nak ayun nak ayun'. Sedihnyaaa. Aku cakap nanti aku balik baru diam. Tak nyahhh, ayun rindu tak nyah! T________T

No comments:

Post a Comment

Kalau aku suka comment korang, aku approve. Hahaha.
Thank you in advance