Followers

”Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yg memberi peringatan.”

-Imam Hasan Al-Basr

Tuesday, 17 January 2012

Last paper! Lusa aku balik. Tell the world, I'm coming home :D

Akhirnya, lusa habislah tanggungjawab aku sebagai student law sem 5. Sem depan da masuk final stage 3rd year. Then masuk final year. Then buat la apa2 yang patut, then boleh kahwin hahaha. 

Kadang2 aku pelik dengan semua orang (termasuk aku), malas belajar, rasa susah sikit mesti cakap nak kahwin. Apa kau ingat kahwin tu senang? Kalau kahwin dengan tokey minyak dunia maybe la kau boleh duduk rumah lenggang2 kangkung, breakfast atas katil, mandi kene siram. Tu pun senang dari lahiriah je kot, sekali batiniah seksa, suami asyik bau minyak je hahaha.

Ok lupakan hal berkeluarga. Sekarang yang lagi penting, lusa aku nak balikkkkk! Yeayyyy! Lamanya tak balik rumah. Hujung bulan ni and bulan 2 dapat 2 baby baru, anak aunties aku. Yeayyyy lagi sekali! Ada jugak muka baru, takde la bosan asyik tengok muka yang sama je haha. Maybe dua2 boys. Makin huru hara la rumah aku nanti. 

Malasnya nak study untuk last paper. Malasnya nak pack barang. Malasnya nak update da. Bye!

No comments:

Post a Comment

Kalau aku suka comment korang, aku approve. Hahaha.
Thank you in advance