Followers

”Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yg memberi peringatan.”

-Imam Hasan Al-Basr

Thursday, 12 January 2012

3 da lepas, 3 lagi menunggu

Da lepas 3 paper law aku. Semua killer. Gggrrrrrr! Banking je ok sikit kot. Ok pun untuk lulus je la bahahaha. Yang lain macam haremm. Yang bakal 3 ni pun aku rasa akan mengalami nasib yang sama. Haippp jangan tawakal awal2 selagi tak ikat answer shit sheet.  Apa nak jadi la anak sulung En. Roslan ni, dari tadika malas :P Ada masa nak usaha, kau pergi update blog. Rojimmmmmmmmm sungguh!

19 petang aku balik dengan Maria and boyfriend dia naik baby blue wuwu. Auww tak sabarnya nak balik Perak. Da lama tak bau Sungai Perak, walaupun macam longkang bau dia tapi rindu. haha Exaggerated pulok aku ni. Ni la namanya, hujan emas di negeri orang, hujan batu di negeri sendiri.............aku tak ingat sambungan dia haha. 

Cuti ni la aku plan nak masuk kelas English, masuk kelas swimming, nak kerja, nak kahwin, nak buat semua benda. Gatal kan? Dulu cuti 4 bulan kau menonggeng kat rumah, cuti sebulan baru gedik nak buat semua benda? :P Tak feel la cuti sebulan, mana cukup. Belajar 4 bulan, cuti pun kene 4 bulan. Baru balance otak gua kah kah kah. Takpelah, tak jadi la buat semua tu, petang2 lepak makan char kotiau dengan Ros je la haha.

Aku tengah dengar lagu2 lama Linkin Park. Rindu zaman sekolah rendah. Kemain aku macam duduk London time primary school da layan Linkin Park haha. Haah Nadia, memang Equity, Islamic Banking and Admin nanti nak tanya history Linkin Park. Haahkan, lupa pulak. :P

No comments:

Post a Comment

Kalau aku suka comment korang, aku approve. Hahaha.
Thank you in advance