Followers

”Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yg memberi peringatan.”

-Imam Hasan Al-Basr

Sunday, 4 September 2011

Maaf, akhirnya aku terpaksa melepaskan kau

4 tahun kita bersama, bukan calang2 dugaan kita tempuhi. Kau sentiasa ada bila aku memerlukan teman, bila aku kebosanan. Kau tak pernah mendatangkan masalah, selalunya menyenangkan hati, memudahkan kerja. Kau sangat berjasa

Bukan niatku nak membuang kau dari hidup aku, ikutkan hati ni, akan ke kendong kau walaupun da ada anak 4. Dalam hal ni, mak bapak yang mainkan peranan. Sebagai anak yang solehah (ehem) aku ikutkan saja kehendak mereka. Maaf, seandainya sepanjang kita bersama, aku ada menyakitkan kau, sungguh aku tak berniat begitu.

























terima kasih kerana banyak berjasa =') Kau boyfriend paling setia, tak pernah menyakitkan hati!

Bukan aku tak cuba selamatkan kau. Tapi bila aku tanya tauke Cina tu boleh tak kau dipulihkan, dia bertanya kembali 'Berapa tahun sulah guna?'. Dengan bangga aku menjawab '4 tahun'. Lalu sambil tergelak dia berkata 'campak saja la'. Kurangjaaaaar! Nasib baik aku perempuan, kalau tak aku karate tengkuk die 100 kali tanpa henti. Sungguh dia tiada sifat kekomputeran, orang kata tak reti jaga hubungan sesama makhluk punya type. Tak reti hormat orang tengah berkabung langsung!

Oh mak, thank you untuk jam tu ;)

No comments:

Post a Comment

Kalau aku suka comment korang, aku approve. Hahaha.
Thank you in advance