Followers

”Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yg memberi peringatan.”

-Imam Hasan Al-Basr

Wednesday, 17 August 2011

Day 18 → Your views on gay marriage.

HARAM j
tak belajar agama ke?

Kat Malaysia memang sah2 la illegal. Kalau legal jugak memang 1Malaysia 1Neraka jawabnya. Beberapa kali aku terbaca artikel isteri mintak cerai sebab suami gay! Da tau kau tak bernafsu kat perempuan, pergi kahwin siapa suruh jon? Kalau ye nak berubah, takpe. Selalunya kes macam ni, family arrange, perempuan tak kenal sangat lelaki tu, lelaki tu pulak nak cover dia gay pergi la kahwin! Nice job dude!

Kesian perempuan tu wuwuwu. Berhati-hatilah dengan family arrange, bukan salah mak ayah pun, kau ingat parents kau akan bagi kalau kau nak kahwin dengan gay?? Kena ambil inisiatif sendiri, selidik betul2 siapa dia, kalau jumpa try goda2 hahaha ok memain! Senang cerita, solat la Istikarah, insyaAllah, Allah tunjuk jalan :) Aku kalau laki aku curang dengan perempuan, memang aku meroyan, TAPI kalau laki aku curang dengan lelaki, mau aku gali kubur tanam diri sendiri!

No comments:

Post a Comment

Kalau aku suka comment korang, aku approve. Hahaha.
Thank you in advance