Followers

”Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yg memberi peringatan.”

-Imam Hasan Al-Basr

Sunday, 10 July 2011

semalam di Laketown Bukit Merah

Tengah hari semalam aku sefamily bergerak ke Bukit Merah, pejabat ayah aku buat family day kat sana. Sampai je panas terik ya amatt, tergopoh-gopoh masuk bilik turn on air cond. Kirim salam aku nak berendam kat swimming pool panas2 gitu, da la aku pun demam, baik tidur hee :)

Malamnya ada dinner, tema RETRO. Kemainnn ada tema bagai haha. Aku pakai jeans dengan kemeja je, arwah tok aku pun dulu pernah pakai camtu, kira masuk kategori retro la tu haha. Makanan dia macam tak best jee, aku meratah ayam and sosej and sayur2 je, konon vegeterian! hahahhahahaangguk!

Bosan wehhh nak tunggu acara habis dengan harapan dapat bawa balik TV plasma 32'', tapi mano adoooo! Semalam rezeki orang veteran, tema pun retro kan? -_-''. Fatini masuk pakaian beragam you olsss! Gedik tak hengatt! Make up bagai, baju pink striking sexy kemainnn. Ada crown lageyy, kau mampu? haha

muka ngantuk, mana taknya berendam dalam swimming pool macam tak pernah mandi

muka bosan dengan orang tua karoake hehe

betul lah kan, orang kata, dalam Quran pun ada sebut yang laki baik untuk perempuan yang baik (tetiberrrr). Semalam aku nampak seroang laki, perghh muka tenang gila. Tengok isteri dia ayu je, bertudung labuh. Haruslah aku kibar bendera putih siap2 -_-''. Suka tengok family dorang dengan 2 anak lelaki yang kecil lagi. Tiba2 rasa nak berkeluarga bahahahaha! (jangan perasan! takde siapa nak minah cartoon macam kau. Gulp!)

Pagi ni pulak ada aktiviti sukaneka, banyak untuk budak2 la. Alolo comelnya dorang. macam2 ragam, gelagat, mimik muka. Oh nak anak! okbye Nadia bye! haha

No comments:

Post a Comment

Kalau aku suka comment korang, aku approve. Hahaha.
Thank you in advance