Followers

”Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yg memberi peringatan.”

-Imam Hasan Al-Basr

Thursday, 21 July 2011

saat bahagia


ada saat kita bahagia
ada masa kita akan berduka

tapi

kenangan ketika saat2 bahagia inilah
yang akan buat aku mampu tersenyum 
tika aku berduka
:D

2 comments:

  1. patutu tetiba cakap pasal hat eh yang ?? rupanya ada org pakai profile picture dengan hat ! hahahahahahahahahhahaha.

    ReplyDelete
  2. diam la kau! aku mksudkn org dlm video ni la! =p hhahahaha

    ReplyDelete

Kalau aku suka comment korang, aku approve. Hahaha.
Thank you in advance