Followers

”Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yg memberi peringatan.”

-Imam Hasan Al-Basr

Monday, 18 July 2011

One more

Semalam baru aku berjaya peras ugut cousin aku tolong download kan cerita Sekali Lagi untuk aku, yang dalam web download tu dia perginya letak as One More -_-. Sumpah la sampai Lisa Surihani anak 3 pun aku tak akan jumpa. Apekah motif translate nama? Kau ingat dengan cara tu Johnny Depp kekasih gelapku berminat nak tengok? Bahahaha!


Aku tau, aku selalu jadi orang paling terlambat nak tengok cerita2 terbaru, macam da nak keluar next session baru aku terkinja-kinja nak tengok. Pity me -_-. Cerita dia tak payah la aku olahkan sebab aku percaya semua orang da tengok. Tapi bagi aku (nak olah gak tu), dalam cerita ni paling comel budak kecik tu, paling cantik mesti la aku Lisa, paling macho Bront Palarae and super duper comel Sam (aku tak ingat 1st name dia). Nampak tak? Pelakon2 dia mantap. Walaupun perempuan2 dalam cerita ni pelat, ehh? haha But still buatkan cerita ni bertambah comel.

Cerita die unexpected bagi aku, aku mati2 ingat Sam tu pelanduk dua serupa arwah suami Lisa, padahal orang yang sama. Like ohh haaa ehhh ahaaaa! Gotcha! Ending pun tak menipu sangat, nampak logik di situ. Tapi kalau bagi gensgter jual ais krim Malaysia tengok cerita ni, maybe dia kata 'Jual ais krim lagi best la'. Bagi mata perempuan yang brutal tapi dalam hati ada taman kanak2 cam aku; cerita ni BEST! :)

No comments:

Post a Comment

Kalau aku suka comment korang, aku approve. Hahaha.
Thank you in advance