Followers

”Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yg memberi peringatan.”

-Imam Hasan Al-Basr

Wednesday, 6 July 2011

ada hati nak merempit

betul lah saranan kerajaan
memandu dengan kadar yang laju sangatlah berbahaya
betul lah saranan kerajaan
tentang pemakaian topi keledar
betul lah saranan kerajaan
betapa pentingnya untuk memeriksa keadaan kenderaan sebelum memulakan perjalanan














basikal takde brek
ada hati nak lumba basikal dengan budak darjah 4, lelaki pulak tu
awak tu baru 6 tahun Fina oiii
memang gagah perempuan ni haha
muka tak nak kesian pulak
monyok je dia
tapi nakal!

and aku dapat rasakan luka tu amat menyakitkan
especially untuk budak tadika
budak2 yang main bola kat padang yang hantar dia balik rumah lepas terbabas
time tu darah penuh 1 baju
muka penuh dengan darah 
teringat aku accident dulu
ouchhhhhh!

Fina, take it as a lesson!
cuba la jadi perempuan sikit macam Ayong bahahaha -_-

2 comments:

  1. motip jadi pompuan kene jadi mcm kau?yang lain tuhh dah sedih,tibe part kau,hilang trus moood aku..bye!

    ReplyDelete

Kalau aku suka comment korang, aku approve. Hahaha.
Thank you in advance