Followers

”Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yg memberi peringatan.”

-Imam Hasan Al-Basr

Friday, 3 June 2011

sebak bila orang yang kita sayang kahwin =')

Korang pernah rasa macam ni? rasa macam kehilangan. Selama dia ada dengan kita, takde komitmen lain. Tapi sekarang nak mintak tolong pun segan2 arnab sebab dia da jadi suami orang =') Aku selalu rasa macam ni tapi sekejap je. Tunggu aku kahwin nanti, mesti lagi ramai yang sebak haha. Jom la kita buat cerita bergambar :)

sambil pandang kanan  kiri, Cumi berpesan pada Che Man "Man, karang time akad nikah duduk belakang aku, aku tak dapat jawab kamu tolong le jawabkan" (bukan rekaan) ;)

ha pucat muka! hahahhaha. Gelak2 Nadia, mentang2 kau tak payah akad nanti ;)

dalam hati Cumi "mintak2 lancar apa yang aku da hafal sejak sebulan lepas" haha


belum bernikah dah buat onar dalam masjid -_-''

camera di mana2, mata pun ke mana2

aik? baru sejam menikah da dapat anak? sabau2 la weh haha

tu je wat masa ni, nanti den sambung hari resepsi pulak noh

tapi sebelum tu, mari aku perkenalkan bakal pengantin lepas Cumi 
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

-
-
-
-
-

-
-
-
-
-
-

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
hahahhahahhaha..calon pun takde lagi, ada hati -_-''

6 comments:

  1. kau ke ?? haha. gilaaaa.

    fatini tu mak ai comel nak mamps ! nak pulak dia bertudung weh ! hahahahahahahahahaha.

    ReplyDelete
  2. aku ke ap weh? hahaha...

    die tgk mood gk la..kalo dtg angin die hbs dicbutnye! haha

    ReplyDelete
  3. ko kwin ak cop main kompang!!!hahaha

    ReplyDelete
  4. aku da bahagi tugs la..kau bhgian cuci pinggn haha

    ReplyDelete
  5. kau letk kt kerusi pngntin pun xglam weh! haha

    ReplyDelete

Kalau aku suka comment korang, aku approve. Hahaha.
Thank you in advance