Followers

”Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yg memberi peringatan.”

-Imam Hasan Al-Basr

Saturday, 4 June 2011

Majlis resepsi (rumah perempuan)

Hahaha. Bukan aku lah yang kahwin, kalau aku yang kahwin setahun sebelum majlis aku da heboh 1 Malaysia haha. Lagipun, kalau aku kahwin, mestilah aku ajak kawan2 sefacebook, setwitter semua. Don't worry la macha! haha.

Hari ni sambut bahagian perempuan. Kami dari pihak laki datang dalam 13 kereta, macam rombongan Che Kiah nak bershopping je gaya. Mulut masing2 macam meriam, tengah kecoh2, ada je yang tertinggal. Kami tetap buat muka tak bersalah, janji pengantin lelaki kami bawa. Kalau kami tak bawa dia camno? ha bersandinglah ekau sorang2 haha. Oh pakcik aku kahwin dengan orang dekat je, tak sampai 15minit perjalanan. Kalau jauh, 'Cumi, ticket flight satu ha'. Takde aku, tak meriah la majlis kan? kan? ;)

Kami disambut oleh pantun entah berapa kerat, panjang bebenor. Kami tak sediakan pantun, kami hanya sediakan perut yang lapar. Sabar je tunggu pantun habis, makcik aku sempat buat pantun 2 kerat kat belakang 'tengah hari makan ikan siakap, bila nak habis cakap?' haha. Tapi orang lain tak dengar la :) Mengekek kami gelak kat belakang. 

Jom layan gambar hari ni ;)

sebelum menunggu yang lain sampai. Fatini muka makin nakal lepas kena cantas rambut

ambil berkat ;)

pegang perut tanda lapar

seserius muka, seserius tu la perut aku lapar

uncle and 1/3 of cousins :)

menghalang laluan masuk rumah memang hobi kami :D

4 comments:

  1. baju aku ke baju pengantin? hahahhaha

    ReplyDelete
  2. baju kau la weh.. aku tak berminat lagi ngn baju pengantin neh.. haha

    ReplyDelete
  3. haha mne tau kan, kot da psg niat ;)

    ReplyDelete

Kalau aku suka comment korang, aku approve. Hahaha.
Thank you in advance