Followers

”Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yg memberi peringatan.”

-Imam Hasan Al-Basr

Tuesday, 31 May 2011

kena tipu dengan budak 5 tahun memang tak cool

::dalam kereta bersama Fakhri aka Lop::

sebelum mulakan perjalanan

aku : Lop, cepat baca doa naik kenderaan 
Fakhri : bismikallahhummaahyawaamud
aku and Fakhri : aminnnnn

5 minit lepas perjalanan dimulakan

aku : eh Lop, tadi bukan doa tidur ke Lop baca?
Fakhri : hahahaha Lop nipu ayong je tadi

-_-''
sanggup dia tipu aku
dan aku terpedaya dalam masa 5 minit


4 comments:

  1. haha...nsib dia bca doa tidut..kalo bca...allahumma auzubika..minal hubsi wal hobaish...?tau doa pe?hehe

    ReplyDelete
  2. doa masuk tandas;)

    ReplyDelete

Kalau aku suka comment korang, aku approve. Hahaha.
Thank you in advance