Followers

”Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yg memberi peringatan.”

-Imam Hasan Al-Basr

Monday, 25 April 2011

ralat

  • refer to entry ni ------> deleted..aku ingat aku deleted sampai feb 2009, rupa-rupanya feb 2010! haha..ciskek punya Nadia..oh takpelah, entry 2010 nampak sikit kematangan aku kan? kan? >_<


  • untuk subjek sem depan, aku tambah lagi satu subjek; Islamic Banking..jangan terkejut tahun 2012 ada bank nama; BERON BANK..hahaha

No comments:

Post a Comment

Kalau aku suka comment korang, aku approve. Hahaha.
Thank you in advance