Followers

”Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yg memberi peringatan.”

-Imam Hasan Al-Basr

Friday, 1 April 2011

Gay Malaysia

disebabkan bagi aku FB makin lama makin ke longkang bosannya, maka aku decide nak join Kelab Gay Malaysia..eh?? hehe..tak2, aku jumpa Kelab Gay Malaysia kat FB kauuuu! kau pernah jumpa?? sumpah geli siakkkk! tiba2 aku rasa aku umat yang berdosa kerana tidak membanteras gejala tersebut dengan menggoda seko2 gay tersebut..erk?? kau ingat kau mampu Beron??

aku pun tak faham la dengan dorang tu..ada yang hensem kemainnn, tambah dengan badan ketul2 lagi..sekali drop comment kat wall group tu 'I'm top gay, KL, 25, nak jantan yang keras je ye, no pondan2'..what the jilake?? hoih demand kemainnnn! aku tak faham apakah top gay bottom gay jadah semua tu..tak koserr nyah nak buat research pun!

apa yang dorang nak dari laki pun aku tak faham! dorang masing2 ada kot masing2 punya..tak adventure betul nak explore benda yang sama macam kita ada..opsss! tapi dari fikiran logik aku, macam tu la aku fikir..tak pernah time exam aku nak baca buku kawan aku sebab aku ada buku yang sama..ewahh, contoh aku bagi kemainn suci yekk.. :)

ramai kot join group tu..ahhh punah harapan aku nak berlaki..haha..yela, yang lain da berpunya, yang single gay pulok dah..kau nak laki kau curang dengan laki?? hahahaha..jatuh maruah aku kalau kalah di tangan lelaki..cabai betul! punya la bersepah perempuan liuk lentok, anggun ayu, putih gebu, sopan santun, cantik budiman *sambil belek2 muka depan cermin*, apa lagi korang nak?? memang melanggar fitrah alam betul la haiiii!

aku rasa group tu patut diharamkan lah! ramjad gila nak cari one night stand boleh buat kat FB je! negro yang stay sini pun ada tau! 'I like Chinese and Malay boys' eyucckkkkkkss!..yang paling sedih, ramai yang pangkal nama ada Muhammad join group tu..ya Allah!! kalau Malaysia kena tsunami aku tahu siapa punya pasal! heh!..kalau aku jumpa kelab lesbian pulak lepas ni, nanti aku nak ajak suami aku pindah Syria la..

4 comments:

  1. hahahaha. jom la kite pindah syria ke, dubai ke beramai2. haha :P

    ReplyDelete
  2. jom! kite jd jirn nk?? haha..dubai la, byk skit tmpt shoping kah kah kah!

    ReplyDelete
  3. Assalam..
    Utk topik ni, sy tergerak utk beri sikit pndgan peribadi. harap diizinkan..

    tntang Gay @ homoseks..mereka begitu dekat dgn diri sy. bukan sy tergolong bersama mereka, cuma sy antra manusia yg mencintai salah seorang drpdnya.

    what can i do selain drpd berfikiran positif tentang ini. sy menerima dengan terbuka krn ia terjd pd sy. mungkin sy juga jijik melihat golongn ini apatah lg menyayangi mereka.

    tp..Alhamdulillah. Kuasa Tuhan telah mengalihkan pandangan sy terhadap dia. Sy b'syukur mgenali dia. dan akhirnya sy mmbuat kptusan utk membawa dia kembali.

    insan seperti mereka tidak percaya kepada kasih syg. hopeless..sunyi dan kosong.

    jd sy harap insan yang ramah, mesra dan bersemangat sprti kita dpt mmbntu mereka.. sebelum terlambat seperti sy.

    kini, dia menghitung hari stlh didapati positif. seperti td..sy harap kita sama2 mendoakan smga golongan ini masih berpeluang mgenali erti hidup & tuhan.

    wassalam..

    ReplyDelete
  4. waslm..tq kerana sudi kongsi penglmn..alhmdulilh u diberi kesmptn oleh Allah sbg medium utk mengubh die..mungkin btl ad d antara dorg yg msih blh di ubh..hrp u tbh n sentiasa d smping die..

    kite mmg ptut bg peluang kt org cmtu..tp ble sy tgk sndiri kelb tu, awk jugk akn rse yg dorg ni pemusnh alam..bgus ad org yg cm u yg tetp positif utk try ubh dorg..goog job! i dont hve the strength..kita doa la supaya gejala ni x berleluasa!

    ReplyDelete

Kalau aku suka comment korang, aku approve. Hahaha.
Thank you in advance