Followers

”Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yg memberi peringatan.”

-Imam Hasan Al-Basr

Saturday, 19 March 2011

macam2 hal!

hal pertama 
esok and lusa LPQB (law professional quality board) datang nak memantau students Law kat sini untuk bagi accreditation..semua orang kelam kabut sampai makcik cleaner terkena tempiasnya..yela, semua orang lari sana sini sampai terlanggar makcik cleaner maka terjatuh tong sampah yang dia tengah pegang maka dia dengan redha kutip balik sampah2 tu..adakah dia memaki dalam hati?? itu yang kita tak tahu..apa aku merepek ni??..

accreditation ni sangat penting weh untuk masa depan yang gemilang! tak dapat benda alah ni maka susah la kitorang nak chambering or practice or what so ever yang berkaitan dengan law..yang dsatang bukan calang2 orang; judge2 high court, attorney general, wakil2 bar council etc..so all the best untuk semua yang terlibat...wish us luck buddies! :)

hal kedua
sebab aku tak terlibat dengan LPQB sebab memang bersyukur tak terpilih sebab rasa kalau terpilih maka akan gelap masa depan warga2 Law UUM ni..so aku takde kelas sampai hari Selasa..kalau ikut logik akal memang sangatlah boleh pulang sambil bersiul-siul ke kampung halaman..tapi disebabkan kerja yang maha banyak + test yang sedang menunggu giliran, aku terpaksa pendamkan niat di hati

sumpah aku homesick gila!! tolonglah faham perasaan ni, yang aku tak boleh berpisah lebih dari sebulan dengan family, sebab hasilnya akan meroyan!..end of Apr baru aku berkesempatan nak balik, kalau tak dapat balik jugak, memang aku bom UUM ni..tekad! -_-''..sekarang aku hampir gila, tolong percaya!

hal ketiga 
korang pernah tengok cerita 1 litre of tears?? sila la tengok wehhh! ke aku sorang je baru tengok??..sumpah sedih..sangat sedih..sedih gila! ha dapat bayangkan belum kesedihan dia??..kawan laki aku pun ada yang nangis..cerita ni ajar hakikat kehidupan, yang semua ni hanyalah pinjaman..so beringat-ingatlah! Allah nak tarik nikmat kita ni, sekelip mata je boleh..huhu..conclusion yang aku dapat; heroin dia comel gila, doctor dia handsome, mata hero dia sexy! hahahhaha..adios!

2 comments:

  1. tp hero die gelap sket,,tp masih membuatkan zilot angaukan die,huhu~

    ReplyDelete
  2. nadia mmg suke prg gelp..kui kui kui

    ReplyDelete

Kalau aku suka comment korang, aku approve. Hahaha.
Thank you in advance