Followers

”Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yg memberi peringatan.”

-Imam Hasan Al-Basr

Sunday, 27 March 2011

berita gembira :D

eh lupa nak sebarkan satu berita gembira kat orang2 kampung sekalian..semalam kan, kan kan, ok ni nama dia mintak penyepak..semalam, adalah hari terakhir aku kawad untuk ko-k woi!! gembira bukan kepalang, lepas ni da tak payah aku nak hentak2 kaki da..walaupun sekali je kawad dalam satu sem, tapi I totap tak suka..eh habis tu dulu time sekolah kenapa kau masuk Kadet Polis mangkok?? oh tu sebab nak glamour! muahahaha..kan Eyda, Mira, Ros kan?? ;)

eh korang da tengok cerita Sanctum?? oh macam biasa, aku sorang je baru tengok -_-''..best wooo cerita dia..cerita survivor..perghhh! masyuk gila..ada part adventure, ada part ngeri, ada suspen, ada sakit hati and ada part sedih..bukankah insiden2 itu yang diperlukan untuk menjayakan sesebuah filem??..cewahhhh Nadia, pandai berbahasa :D..ada kawan aku, tak tahu kewujudan cerita ni..hahahah..kau duduk planet mana woii?? haha

komen tentang hero?? wahhh! tak sah kan kalau aku tak komen pasal hero..hehe..hero dia badan kecil je, tapi punya senyuman yang menawan tertawan boleh kena sawan kalau tatap tiap bulan! haha..ok lah, nak sambung buat kerja..apalah asyik update blog je! bluerghhhhh!

2 comments:

  1. haha..kite mmg gila glamour.and nad oi..ak pun mcm tak berapa nk penah penah cerita sanctum tu..*blurr

    ReplyDelete
  2. eh biase la kiteee haha..
    xtau gk?? ayyo hangg! best gilos cter die..mcm unsur2 suspen skit..cara la! :D

    ReplyDelete

Kalau aku suka comment korang, aku approve. Hahaha.
Thank you in advance