Followers

”Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yg memberi peringatan.”

-Imam Hasan Al-Basr

Friday, 7 January 2011

I'll miss you

atok Engku Tan Sri Ibrahim Engku Ngah
you did a very good job!! :)

lagi sehari dua nak raya muka ni la yang aku tunggu-tunggukan lepas menketendarah seekor ayam golek.. muka ni la yang aku rindu-rindukan, yang sentiasa membawa berita gembira setiap tahun without miss..suara slow motion dia lah yang bisa mendebarkan jiwa aku..auwww! macam terjatuh cinta pulak!! haha

tahun ni akankah agenda mengumumkan tarikh raya akan sehangat yang dia sampaikan??..you really a legend atok..sejak aku faham bahasa, pandai kenal muka orang, aku rasa dia ni je yang umumkan (seingat aku la)..dan dia jarang menghampakan muka kanak-kanak comel seperti aku yang mengharapkan pagi esoknya dapat minum tea o tanpa perlu bangun pukul 4.30 pagi..tahun depan mesti dia terkenang dalam hati bila tengok pengunguman raya 'eh patutnya muka aku yang keluar tv'..keh keh keh..memandai je aku buat dialog sendiri..apa2 pun thank you never disappointed me for 20 years..its the time for you to rest ;)

4 comments:

  1. haha..terserlah kesengalan disitu...

    seb baik dia laki..lau x ceq ngorat da..hahaha

    ReplyDelete
  2. kau agak2 la kn, die ad cucu laki yg hensem x?? wink wink
    haha

    ReplyDelete

Kalau aku suka comment korang, aku approve. Hahaha.
Thank you in advance