Followers

”Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yg memberi peringatan.”

-Imam Hasan Al-Basr

Friday, 14 January 2011

Hi Sintok!!

after 1 month and 5 days, petang tadi aku kembali memijak bumi Sintok..hayohhhh! perasaan malas mengatasi segala..sampai2 pulak kena kemas barang kan..ya ampunnnn! berterabur semua barang dalam stor..berat2 pulak tu, da ada muscle I..auwww! haha..penatnya badan..mood pun belum sampai dari Perak lagi ni..lagi seminggu dua sampai la dia..

kedai makan 1 pun tak bukak lagi, so kena gigihkan badan yang da mengigil lapar sewa kereta pergi makan kat Changlun..susah betul duduk dalam hutan ni, nak makan hasil hutan takut termakan tahi harimau pulak..esok pagi ada ko-k..nasib baik last sem..aku dari dulu hilang kesabaran dengan ko-k ni..U lain elok je 1 sem, berjaya je students dia, pejadahnya kat sini nak sampai 4 sem entah..kalau ada ko-k yang berfaedah macam cara menjadi isteri solehah ke, cara menjadi imam ke ok la gak..ni tak habis2 goncang angklung, gamelan, bagpipe..memang aku kahwin nanti aku nak buat performance angklung! baru tak sia2..

so Nadia, selamat datang ke 4th sem of LLB..supaya menjadi student yang lebih berkaliber atau dalam bahasa kampungnya berkaki lebar, iaitu kuat berjalan..jauh perjalanan, luas pengalaman..siapa nak ikut aku mandi waterfall?? yeahhhh! ;)

4 comments:

Kalau aku suka comment korang, aku approve. Hahaha.
Thank you in advance