Followers

”Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yg memberi peringatan.”

-Imam Hasan Al-Basr

Wednesday, 22 December 2010

terasa

bosan lah..terasa macam nak merapu..terasa ke berasa ke merasa?? what ever..cuti lama2 ni kadang bosan jugak..takde cuti pun bosan..gelabah!!..sebelum cuti macam2 rancang..da cuti?? heh' hampeh! antara 10 rancangan, 1 je kot menjadi..yang lain ke lombong..faktor utama adalah masalah kewangan..aku rasa kerajaan kena ambil berat akan hal ini..contohnya menyediakan subsidi istemewa kepada penganggur sementara ni..early investment orang kata..bila ada duit maka banyak aktiviti boleh dilakukan sekaligus merangsang deria otak supaya lebih agresif dan tanpa sedar turut menyumbang kepada kepintaran di alam akademik..ye dak??..sila setuju! sila setuju!

tadi aku tengok rapunzel online..half way je..boleh pulak jari aku tergedik-gedik terclose window tu..nak patahkan jari sendiri kesian pulak..sebagai manusia yang penyabar tetapi cepat berputus asa, esok je lah aku sambung..baru tengok sikit aku da gelak macam orang gila..haipp! aku tahu jauh di dasar hati korang terdetik kau memang gila pun Nadia..yezzaaa! aku memang boleh baca fikiran orang ni =P..cerita carton best weh!! tak de unsur2 munafik, suspen jauh sekali..boleh buat hati yang beduka suka, boleh buat gelak time rasa nak nangis, boleh buat terbantut niat nak terjun gaung, boleh buat rasa nak bercinta dengan carton..haha..amacam?? besar kan impak dia??

eh awat anjing ni dari tadi menyalak?? bikin gua seram je..kalau tercekik tulang pun bawa2 la jumpa doktor, tak payah nak bising2..aku pergi sembelih buat tangkal baru tau!! tak suka I nyah unsur2 suspen gini..boleh membawa kepada maut..ok lah, nak tidur..esok nak pergi cari swimming suit..auww!

3 comments:

  1. mang hanjeng betol anjing tu..

    bhahahah

    ReplyDelete
  2. nub : tu la..suke sgt menganjeng org..haha

    tqah : agk2 aku pkai sexy x? haha

    ReplyDelete

Kalau aku suka comment korang, aku approve. Hahaha.
Thank you in advance