Followers

”Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yg memberi peringatan.”

-Imam Hasan Al-Basr

Wednesday, 22 December 2010

aku perempuan garang

aku memang garang..especially dengan adik2.siapa-siapa jiran aku, mesti tau aku macam mana sebab kalau aku marah agak-agak 2 marhalah boleh dengar suara aku..hehe..ngan budak-budak belaan mak ni memang menguji kesabaran aku sebagai perempuan muslimah..aku marah macam nak putus urat tengkuk, dorang boleh buat bodoh je, serupa aku tengah cakap dengan dinding je gayannya..

kalau dorang gaduh lagi la..baik kau pergi berhibernasi sementara nak tunggu dorang habis gaduh..kau jerit la tahap sangkakala pun, dorang buat pekak je..patutla banyak kes dera budak2..orang kurang iman memang kurang sabarnya..*ceh cakap ngan cermin ke Nadia?* ..cara aku, pakai earphone dengan lagu cuba lagi..dalam masa yang sama berharap dapat memotivasikan diri supaya cuba lagi untuk bersabar dengan mereka..nasib baik anak orang weh, kalau anak ayam da jadi rendang dorang ni..

amacam?? takut tak nak jadi anak aku?? ngeh ngeh ngeh


5 comments:

  1. selamat laa ceqq ni da lahir dari perut ibu ceqq..

    lau kono dek ekau..mampuih..betambah kuruih laa...

    hakhak

    ReplyDelete
  2. kalau budak2 bergaduh biarkan je...heheh..kalau geram sangat simbah dgn air...haha

    ReplyDelete
  3. nub : haha..sila bersyukur di situ =P

    rossoneri : betul tu..biarkn je, penglmn hdup..hehe

    ReplyDelete
  4. ko agak2 kan , sebelum berlaku percantuman ovum ngan sperma , diorg bace x blog ko ni dlu sebelum nak jdi zigot ? hahaha

    ReplyDelete
  5. aku syak dorg boleh bca dr syurga la..hehe

    ReplyDelete

Kalau aku suka comment korang, aku approve. Hahaha.
Thank you in advance