Followers

”Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yg memberi peringatan.”

-Imam Hasan Al-Basr

Friday, 22 October 2010

temporary deactivate FB account

aku deactivated akaun FB aku kejap..jangan cari aku kat FB! auwww..ko ingat ko diva orang nak cari ko Beron?? haha..saja deactivate..tiba2 rasa FB ni menyemak dan serabutkan kepala hotak aku..kejap2 nak fikir pasal dia, sampai anak sendiri tekak terabai!! tak patut perkara2 tahyul sebegini terjadi kepada orang yang proffesional macam aku..hehe

lagipun nak bajet macam pelajar yang rajin serta bermutu tinggi, time nak final deactivate FB..kalau pn. Yang tahu ni, mahu aku dapat monthly income lebih 20%..boleh buat pergi tengok wayangg..haha..apa2 aku update kat sini or twitter *sebenarnya nak promote aku ada twitter*..sumpah aku jahil pasal twitter..apa benda ntah tu..yang aku tau twitter aku handsem sebab background profile gambar scandal terulung aku..nak tahu sila la follow aku..woot! woot! haha..tapi jangan gelakkan aku, follower baru ada sepasang..tunggulah 2 3 bulan lagi, Cyril Takayama pun follow aku..hehe..kalau ada apa2 nak bagitau aku, sila la sms/call aku..kalau takde number aku sila la email/tweet/formspring aku..kalau takde semua tu, sila la pergi bertafakur..takde rezeki la tu korang nak beramah mesra dengan aku..hahhahaha!

aku baru selak2 manja nota Business Law..exam Khamis ni..haremmm aku tak tahu apa..tadi selak Hire Purchase note..nasib baik aku bukan anak jutawan, boleh beli rumah, kereta semua by cash..nasib baik kene buat installment..so boleh bayangkan procedure yang ayah aku kene, aplikasikan time baca note..tapi bila teringat ayah, rindu pulak..tiba2 jadi homesick, tiba2 hilang mood nak study, tiba2 rasa nak lempang diri sendiri!! hahahahhaha

No comments:

Post a Comment

Kalau aku suka comment korang, aku approve. Hahaha.
Thank you in advance