Followers

”Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yg memberi peringatan.”

-Imam Hasan Al-Basr

Friday, 15 October 2010

tagged by zatyy :)

nasib baik yang tag aku manusia yang aku sayangg, kalau tak aku tak buat! aku busy tahu!! haha

1. apa yang sedang bermain di fikiran anda sekarang ?
esok kene pergi klk yang bosan nak mampus

2. apakah nama samaran anda ?
family panggil Nadia / Ayong / Beron
kawan2 paggil Nadia / Nad
bakal anak2 panggil ibu :D

3. senaraikan 3 orang yang anda sayang
- family
- sahabat
- dan kamu!


4. panggilan untuk si dia .
si dia tu siapa? ha sudah! soalan tergantung ni ;)



5. hadiah yang paling diimpikan dari yang teristimewa
kasih sayangg, kejujuran, kepercayaan, keprihatinan *geli pulak aku baca HAHA*

6. belog mana yang paling suka visit ?
semua yang ada kat side bar :)

7. tag kepada 15 blogger anda
15?? siapa2 yang ada kat side bar aku sila la buat..hehe

zatyyy, done!! ada upah tak?? hehe

No comments:

Post a Comment

Kalau aku suka comment korang, aku approve. Hahaha.
Thank you in advance