Followers

”Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yg memberi peringatan.”

-Imam Hasan Al-Basr

Saturday, 23 October 2010

mengidam!!

tiba2 tak semena-mena aku nak sangat makan nasi putih panas2, gaul dengan kuah sardin, makan dengan telur dadar yang dicicah dengan sambal belacan..ayyommma!!! yang paling tragis, aku nak semua tu disediakan oleh bonda tercinta, yakni lagi sebulan aku boleh dapat!! oh mak, sila la datang sini masakkan untuk Nadia..

kalau tak nanti Nadia study, asyik nampak sardin je..macam mana nak dapat DL..hehe..sumpah weh!! boleh tahap leleh air liur ni..huaaaa..tu yang susah tak reti masak duduk dalam hutan, nak balik pun susah..sangat kasihan kan?? huhu

nak sardin! nak sardin! nak sardin! go go sardin! hidup sudin sardin!! ok psycho!! =P

*baru selak2 semua chapter, bila nak ingat betul2 entah :D

No comments:

Post a Comment

Kalau aku suka comment korang, aku approve. Hahaha.
Thank you in advance