Followers

”Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yg memberi peringatan.”

-Imam Hasan Al-Basr

Friday, 1 October 2010

matila nak habiskan!

tadi aku blog-walking blog2 yang aku suka nak baca ceritera hidup dorang..then aku jumpa something interesting..cuba korang tengok sidebar aku, scroll sampai bawah..caption dia sama dengan entri ni..30 days, it's means, one day per entry la kan?? matila kalau kene buat hari2..tengoklah bila aku boleh habiskan semua benda tu..30 hari or 3 bulan or 3 tahun or bila aku da menjejak umur 30 tahun nanti! haha..kalau rajin aku buatlah! for sure not in english la..hahaha

now, I'm super duper crazy busy with ton of assignments!! makin nak final makin cilakak banyaknya assignments, da bagai buih2 di pantai..acehh!! ayat nak jiwang je..tapi takpee, aku cool je lagi..boleh update blog, boleh keluar pergi makan2, gosip2, online..apa ada hal kan?? assignments je pun!! =P

ni pun tengah buat assignments criminal law actually..sempat lagi blog-walking, sempat lagi update blog..name pun Beron kan?? hehe..aku memang tak boleh nak focus kat satu benda je terlalu lama..aku bosann, nanti aku tak senang duduk..sebab tu aku nak anak kembar, da bosan layan sorang, ada sorang lagi..ye tak?? nak suami kembar boleh?? hahahahhaa..*nasib baik dengan manusia aku jarang nak bosan, sebab dorang bagi feedback yang bagus kot dalam hidup aku :)*

tadi pergi teman Maria berbuka kat DPP dalam..tak tahu la Maria tu kene tambah power contact lens or kene pakai double layer ke apa, dia perginya speed kat bumper!! sangatlah syabas..kalau mengandung sure teberanak..aku, Cha ngn Dira da macam terbang kat belakang tu..buku pun meloncat weh..Maria, Maria..hahaha..

No comments:

Post a Comment

Kalau aku suka comment korang, aku approve. Hahaha.
Thank you in advance