Followers

”Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yg memberi peringatan.”

-Imam Hasan Al-Basr

Saturday, 2 October 2010

kucing kawad kaki

bukan nak cerita kucing UUM pandai kawad kaki..aku nak cerita pasal kucing and aku pergi kawad pagi tadi..kalau la betul kucing boleh kawad kaki, alangkah pengsan budak palapes!! hahaha

pagi tadi aku bangun awal nak pergi ko-k..lepas mandi aku terpandang bahagian atas toilet..hoi mak kau!! ada kucing besar anak harimau stare baik punya kat aku..muka macam nak mengawan pun ada..lek luuu meoowww, kita tak sekufu, aku manusia dan anda adalah seekor kucing..nehi! nehi! sumbang mahram dan luar tabii..tapi sumpah renungan kucing tu macam dia adalah manusia yg tak makan 2 hari, dan aku adalah ayam golek..yang aku musykilnya macam mana dia boleh panjat atas tu?? nak kata ada tangga, tak de..nak kata dia boleh lompat setinggi tu, mustahil! mustahil! unless gene die ada mixed dengan monyet!! betul ke yang aku nampak tu kucing ha?? erk'

then aku pergi ko-k, hari ni ada kawad kaki..hek leh tak payah lah gtau kawad kaki, ada ke orang kwad guna kepala?? =P..komander aku sumpah sporting habis, dia cakap kita kawad 2minit je la, pastu kita sembang2..haha! i like ur style uncle..padahal dalam schedule kene kawad 2 jam! hoi ingat aku budak palapes ke??..dia staff unit keselamatan, macam2 dia cerita..kes khalwat la, lari dengan bf la..hmmm..nauzubillah..salasiah keluarga dia pun aku da tau..haha..sem depan punya kawad saya cop bawah pakcik ye?? ^_^

No comments:

Post a Comment

Kalau aku suka comment korang, aku approve. Hahaha.
Thank you in advance