Followers

”Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yg memberi peringatan.”

-Imam Hasan Al-Basr

Friday, 29 October 2010

kecewa -_-''

refer entri ni..sumpah aku kecewa oh..aku menunggu dengan sepenuh pengharapan, tapi rupa2nya bagai menunggu bulan jatuh ke riba..nak kata tak de siapa bukak blog aku, traffic naik je..ok2 aku anggap yang bukak blog aku semuanya dari Zimbabwe, Norway, Madagsacar *baru tahu ada tempat nama ni, ingat nama cartoon je*..so they cant understand Malay -_-''..aku nak berblog dalam bahasa Inggeris buat kena gelak dengan Johnny Depp je..

sedih tahu tak! sedih! dalam banyak2 umat manusia, tak kan sorang pun tak anggap aku sopan..selama ni aku punyalah menjalankan tanggungjawab sepenuhnya sebagai gadis timur..jumpa saudara yang lagi tua, salam cium tangan..bila komunikasi dengan orang lebih tua, jaga bahasa..bila jumpa nenek2 bawa barang, tolong angkatkan..bila nampak ibu mengandung dalam LRT berdiri, suruh dia duduk atas riba aku bagi dia seat aku..bila telefon mak, mintak duit la apa lageyyyyy!! haha..tak cukup memenuhi sifat2 sopan ke tu?? eleh korang dasar dengki!! haha..da! da! merajuk!! bubye! =P

*nak paksa sesorang puji aku sopan..hehe

No comments:

Post a Comment

Kalau aku suka comment korang, aku approve. Hahaha.
Thank you in advance