Followers

”Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yg memberi peringatan.”

-Imam Hasan Al-Basr

Saturday, 16 October 2010

film review - salt

ok2 aku tau aku antara manusia yang lambat and rugi sebab tak tengok SALT kat cinema..but at least aku tengok jugak kan..hehe..the movie was great, the action was superb and jalan cerita yang menarik..aku memang suka action movie especially kalau perempuan hero dia..perghhh!! buat aku rasa bangga 0.o kembang hidung jadi perempuan even its only lakonan..haha

mesti korang mengelejat nak tengok kan bila aku buat review ni?? ke memang aku sorang dalam dunia ni yang baru tengok?? haha..kalau la aku boleh jadi perempuan macam tu..kene hempuk dengan laki pun relax je lagi..ni baru kene cuit hati da macam kucing hilang anak..boo gila! :D..boleh panjat2 flat..fuyooo! boleh ngintai Aaron Aziz main dengan anak2..hehe..boleh terjun helicopter jatuh laut! gedebushhhh! stylo mylo betul..tengok2 jatuh laut terjatuh atas kapal layar jutawan pulak kan..memang aku terus seret dia kahwin kat Golok, Thai..hahahha..tapi 1st step yang aku kene ambil, pergi buat plastic surgery jadi macam perempuan bawah ni..baru true..ahkak, lakonan kau memang mantopp!


tapi mustahil la aku jadi macam tu..sebagai perempuan Islam aku kene kekalkan ciri2 kelembutan auww auwww aku..ketegasan dalam kesopanan..kemuliaan dalam memelihara kecantikan diri, dalam dan luar..korang ada rasa nak mencarut tak baca ayat2 aku ni?? ngahahahhaha! yela yela..tau la aku tak sempurna, tak sopan, tak cantik, tak reti make-up, banyak cakap, kuat merapu, selekeh..tapi aku tahu jalan mana yang aku kene lalu kalau nak masuk syurga *eh tiba2*..ni review pasal aku pasal SALT ni ;D

2 comments:

  1. hehe ;)..mls komen byk2 psl salt, nnt org tk nk tgk da..kasi suspen sikit..:D

    ReplyDelete

Kalau aku suka comment korang, aku approve. Hahaha.
Thank you in advance