Followers

”Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yg memberi peringatan.”

-Imam Hasan Al-Basr

Friday, 15 October 2010

Day 08 → Someone who made your life hell, or treated you like shit.

oh yang ni aku tak tujukan kat siapa2..bagi aku, aku tak nak ambil tahu kalau orang nak buat tahi dengan aku! mereka hanyalah bagai angin yang berlalu..ewahhh! haha..I just appreciate the people who appreciate me..yang nak buat onar, sila la blah! u dont deserve even to show ur shadow in my life :D

buat masa ni, tak de siapa pernah treated aku like shit sebab mungkin mereka tahu it never affects my life ;) so berbuat baiklah sesama manusia, kan aman bahagia :)

No comments:

Post a Comment

Kalau aku suka comment korang, aku approve. Hahaha.
Thank you in advance