Followers

”Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yg memberi peringatan.”

-Imam Hasan Al-Basr

Thursday, 14 October 2010

Day 07 → Someone who has made your life worth living for.

owh ini tak boleh buat someone..ramai aih manusia yang buat aku rasa beruntung sangatttt hidup kat bumi ni, kalau tak memang aku naik roket pergi pluto..

mak dan ayah - dua insan tercinta ni la buat aku boleh bersila menatap laptop sekarang..hasil kerjasama yang memberangsangkan, maka terbentuklah aku yang sopan dan elegant ni..hehe..tanpa diorang siapa la aku..tanpa diorang tak berbaju la aku..tanpa diorang tiadalah manusia yang bernama Beron..:D..aku sangat2 beruntung ada diorang sebagai mak dan ayah aku, yang membesarkan aku dengan sempurna, yang menyumbat makan dan minum yang secukupnya, yang menyediakan duit untuk aku beli barang harian dan yang paling penting; tolong bayarkan broadband aku tiap2 bulan..haha..mak, ayah, u cant imagine how much i LOVE u n how important u in my life.. :)

sahabat2 - u know who u are buddies :)..a lot of girlfriends and few of boyfriends that I'd, are really2 great to be call as 'sahabat'..kawan terbaik dunia akhirat..kawan yang buat aku gelak bila aku rasa nak menangis, kawan yang tolong cover bila aku tak datang kelas HAHA, kawan yang mendoakan time aku sakit, kawan yang berhempas pulas buat surprise birthday party, kawan yang sentiasa ada bila aku memerlukan..kawan yang sanggup buang air besar sambil dengar aku bebel, kawan yang boleh buat aku relief just by said sabar eh yang, aku kan ada, aku sayangg kau :')..kau ada kawan macam ni?? ada?? ada??..takde?? sila berhijrah ke bulan sekarang! haha..LOVE u all damn much!!

No comments:

Post a Comment

Kalau aku suka comment korang, aku approve. Hahaha.
Thank you in advance