Followers

”Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yg memberi peringatan.”

-Imam Hasan Al-Basr

Wednesday, 13 October 2010

Day 06 → Something you hope you never have to do.

dalam dunia ni satu je aku harap yang aku tak kan buat; menghadapi perpisahan..tak kisahlah berpisah hidup atau mati..bila nama je perpisahan memang menyakitkan..majlis berpisah dengan guru besar time sekolah rendah dulu pun buat aku rasa nak nangis tau!! sebab aku sayangg dia..hehe

tapi mustahil la kan, setiap pertemuan pasti ada perpisahan :')..nak tak nak kena terima jugak..berpisah dengan orang yang rapat dengan kita paling memeritkan..rasa nak mati sama..rasa nak peluk dia kuat2 tak bagi dia pergi..

apa2 pun, yang pergi tetap pergi, yang hidup teruskan hidup, sampai saatnya kau akan pergi jugak ;)

2 comments:

Kalau aku suka comment korang, aku approve. Hahaha.
Thank you in advance