Followers

”Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yg memberi peringatan.”

-Imam Hasan Al-Basr

Monday, 11 October 2010

Day 05 → Something you hope to do in your life.

ini kalau list kan semua mahu sampai esok aku tak habis menype..basically semua orang pun nak hidup yang bahagia and masuk syurga kan?? so do I..nak berjaya dalam hidup, dalam berkeluarga and dalam career..hehe..ah bosan la cerita benda common..meh aku cerita impian merapu kerapu aku yang mustahil jadi kenyataan..sebab mustahil nak jadi la kena cerita, mana tahu ada yang nak tolong aku tunaikan impian aku ke ;)

impian first aku, aku nak pusing 1 Malaysia naik kereta sorang2 without any basic plans..kat mana aku berhenti malamnya, kat situlah aku tidur, cari hotel la maksud aku, gila ke nak tidur dalam kereta je?? =P.belum cerita kat en. Roslan lagi..mahu dia ambil lesen aku siap2..huhu..benda tu memang mustahil nak jadi, 1. masalah money! money! money!..kalau ada siapa2 nak sponsor, PM aku kat FB eh..hehe..2. sebab tak dapat permission dari makhluk2 yang aku sayangg..aku kan berbudi pekerti, ikut je cakap orang tua..hehe

impian second aku, aku nak ada satu rumah dalam hutan..rumah tu simple je..1 tingkat yang tinggi yang ada 1 pangkin tempat aku tidur..1 je bilik dalam rumah tu, iaitu bilik air!! tak kan nak buat open bath room kot!! mahu monyet2 hari2 bertandang kat rumah aku..fuyyoooo!! haha..ada 1 tempat lut sinar untuk aku menikmati keindahan alam..auww!! bukanlah nak buat rumah tetap, just rumah persinggahan time gaduh2 manja ngan suami aku..haktuihhh!! haha..ni pun ada masalah nak laksanakan..mana aku nak cari tanah dalam hutan?? semua kerajaan negeri punya..kalau ada anak sultan nak kat aku, boleh jugak counting kan..hehe..lagipun jangan harap lah ayahanda aku tu nak bagi!! ayah aku sayangg aku tahu!! haha

2 comments:

Kalau aku suka comment korang, aku approve. Hahaha.
Thank you in advance